Czy SEO jest potrzebne?

r ma swoje sposoby na wypromowanie strony...w wyszukiwarce. Jednak wyniki organiczne to jedno, są jeszcze reklamy. AdWords, bo tak nazywają się reklamy w Google, wyświetlają się nad wynikami organicznymi i w kolumnie po prawej.

Czy SEO jest potrzebne? pozycjonowanie katowice
Wysoka pozycja witryny w Google to podstawa dla pozyskiwania ruchu i klientów. Dlatego też powinno się wypróbować lub inną pokrewną usługę.

AdWords reklamy Google

Każdy pozycjoner ma swoje sposoby na wypromowanie strony...w wyszukiwarce. Jednak wyniki organiczne to jedno, są jeszcze reklamy. AdWords, bo tak nazywają się reklamy w Google, wyświetlają się nad wynikami organicznymi i w kolumnie po prawej.

Od tego jakie ustalimy stawki będzie zależało jak wysoko nasza reklama się tam znajdzie. Firmy często łączą pozycjonowanie i reklamy, aby osiągnąć szybki i trwały rezultat w postaci zwiększenia ruchu na stronie klienta. Tak samo istotne są media społecznościowe i inne działania strony w sieci: blogi, katalogi i lokalne ogłoszenia z linkami do strony.


Marketing w internecie- SEM

SEM - Search Engine Marketing, czyli marketing w wyszukiwarkach - ogół działań promocyjnych (kampanie linków sponsorowanych, pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW), które mają na celu uzyskanie jak najlepszych pozycji serwisu w (zarówno naturalnych, jak i płatnych) wynikach wyszukiwania, na wybrane słowa / frazy kluczowe wpisywane przez użytkowników w zapytaniu do wyszukiwarki.

Marketing w wyszukiwarkach dobrze opisuje następujące równanie SEM = SEO + PPC, gdzie SEO oznacza "Search Engine Optimization" - w Polsce bardzo często używa się terminu "pozycjonowanie", a PPC "Pay Per Click" czyli płatne za kliknięcie w link.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing_w_wyszukiwarkach_internetowych


Pozycjonowanie na własną rękę

Czy można samemu zająć się pozycjonowaniem? Oczywiście, że tak. Jednak trzeba się uzbroić w cierpliwość i dużo wolnego czasu, aby pogłębiać swoją wiedzę na ten temat- inaczej, zamiast pomóc swojej stronie w osiągnięciu lepszych pozycji, możemy zaszkodzić i to nieodwracalnie.

Trzeba więc zadać sobie pytanie czy warto? Potencjalne straty mogą kilkukrotnie przewyższyć koszty zatrudnienia eksperta SEO lub wykupieniu pozycjonowania. Z całą pewnością jeżeli narzekasz na nadmiar wolnego czasu możesz poczytać, kupić książę albo pójść na kurs ? im więcej będziesz wiedział na ten temat tym łatwiej zweryfikujesz firmę, której chciałbyś powierzyć swoją stronę.