Naklejki reklamowe i inne materiały drukowane - druk i poligrafia

Dodane: 16-06-2016 06:55
Naklejki reklamowe i inne materiały drukowane - druk i poligrafia Niewielki wymiar reklamy, czyli naklejki reklamowe Warszawa to ciekawa metoda na nienachalną reklamę naszego produktu czy też marki. Dodajmy do tego ulotki, bannery oraz inne formy re marketingu i jesteśmy w domu. Reklama i druk.

Etykietki

Etykiety to głównie papierowe nadruki naklejane na klej wodno-rozpuszczalny do butelek. Pierwsze co przychodzi na myśl kiedy ktoś mówi o etykietach to etykiety na butelkach, na przykład piwa.

Etykieta to tak na prawdę pierwsze na co patrzymy przy wyborze produktu, więc warto zadbać o jej najlepszą jakość i wykonanie. Dobry projekt to podstawa, jednak źle wykonane drukowanie może zepsuć efekt końcowy,a tego nikt by nie chciał.


CMYK- czyli najpopularniejsza przestrzeń barw w druku

Każdy druk musi posiadać wzornik barw, które wykorzystywane są w całym procesie. Nie jest tajemnicą, że tusze są mieszane, aby uzyskać więcej barw. Podstawową przestrzenią barw w druku jest CMYK, na którą składają się kolejno kolory:
C - Cyjan, odcień koloru niebieskiego
M - Magneta, czyli inaczej karmazynowy
Y - Yellow (Żółty)
K - Black (Czarny)
Łączenie tych kolorów umożliwia uzyskanie każdej barwy, którą potem można przenieść na druk np. naklejek, wizytówek czy plakatów. Istnieją różne metody druku i mieszania barw, jednak właśnie CMYK jest tym najpopularniejszym i stosowanym zarówno profesjonalnie jak i w biurowych drukarkach i maszynach wielofunkcyjnych.


Inwestycja w poligrafię

Każda firma powinna zainwestować w pewne materiały poligraficzne. Wizytówki to chyba podstawa, wiele firm również inwestuje w ulotki lub bannery zewnętrze, jednak są to już dość duże koszty. Dobra identyfikacji wizualna i jej realizacja poprzez materiały drukowane to bardzo ważna sprawa, Wpływa na postrzeganie firm przez konsumentów. Im więcej widzą dany znak firmowy tym lepiej myślą o samej firmie.

Początkowe koszty podstawowych wizytówek, czy choćby naklejek na produkty są dość niskie. Poniesienie ich zwróci się w postaci dużo lepszego odbioru firmy przez konsumentów. A są to koszty wręcz niskie jak na możliwe do osiągnięcia korzyści. Warto też wybrać trochę droższą wersję wizytówek, aby ładnie się prezentowały i nie wyglądały tanio, bo to może odstraszyć potencjalnego klienta.