Nieskończony rynek storn internetowych

Dodane: 11-08-2016 10:01
Nieskończony rynek storn internetowych Tworzenie stron www dla firm Łódź to jedna z najbardziej zmieniających się branży w sieci. W sumie prawie każda firma ma stronę w internecie, a świeżo powstałe chcą ją szybko stworzyć. Czy warto inwestować w stronę firmową?

Plan strony internetowej

Internauci dużą wagę przywiązują do rzetelności stron internetowych. Jeżeli zauważą kilka razy, że na jakiejś stronie zostały zamieszczone nie sprawdzone informacje, mogą zaprzestać wchodzenia na nią i wybiorą sobie jakąś inną stronę, poruszającą taką samą lub podobną tematykę. Swoją własną specyfikę pod tym względem posiadają strony informacyjne, na podstawie których internauci wyrabiają sobie własny pogląd na świat.

W gąszczu różnych stron internetowych ważne jest, aby zostały one stworzone według przyjętego wcześniej planu i posiadały słowa kluczowe adekwatne do swojej tematyki. Tylko w takim wypadku jakaś strona internetowa pozostanie popularna przez dłuższy okres czasu, a internauci chętnie będą na nią wchodzili.


Strona dla każdej firmy

Potrzeba posiadania strony internetowej jest coraz większa. Weszło to już w standard, że spodziewamy się iż dana firma ma stronę. Jeżeli jej nie ma to traktujemy taką firmę mniej poważnie.

Jednak mało nowoczesna strona lub zwyczajnie brzydka może odstraszyć potencjalnego klienta. Co niestety jest plagą polskiego internetu- właściciele firm często nie dbają o wygląd strony traktując ją jako ?żeby była?. Jednak w dobie coraz łatwiej dostępnych technologii można samemu stworzyć akceptowalna witrynę swojej firmy.


Handel elektroniczny- geneza

Za pomocą systemów elektronicznej wymiany danych (ang. Electronic Data Interchange ? EDI) przedsiębiorstwa już na początku lat 80. drogą elektroniczną wymieniały się informacjami. System ten wykorzystywał synchroniczne połączenia pomiędzy dwoma serwerami i jednocześnie umożliwiał przekazywanie wszelkiego rodzaju informacji, jak np. terminów dostaw, zamówień kupna, czy też potwierdzeń płatności. EDI oferował przedsiębiorstwom wydajniejszy sposób przesyłania informacji niż tradycyjna poczta czy fax, lecz działał w sieci firmowej, co ograniczało jego zdolność do obsługi wielu użytkowników.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny