Pozycjonowanie i AdWords

e o tym jakie dają możliwości, mówi się także o...niebezpieczeństwach. Konto na Facebooku ma prawie każdy. Niewielu niestety publikuje tam materiały w sposób przemyślany - zdjęcia dzieci, domów, aut, zdjęcia z wyjazdów, z imprez.

Pozycjonowanie i AdWords pozycjonowanie kraków
Artykuł o tym jaka usługa jest i dlaczego warto zainwestować w promowanie swojej firmy w internecie.

Czy opłaca się prowadzić fanpejdża?

Social media to modny temat. Mówi się wiele o tym jakie dają możliwości, mówi się także o...niebezpieczeństwach.

Konto na Facebooku ma prawie każdy. Niewielu niestety publikuje tam materiały w sposób przemyślany - zdjęcia dzieci, domów, aut, zdjęcia z wyjazdów, z imprez. Lajkowanie bezsensownych treści , itd to co publikujemy na fejsie, ma znaczenie w "realu". Jeżeli wysyłamy CV, bo chcemy dostać pracę, możemy być pewni, że zanim szef nas przyjmie, to sprawdzi nasze konto. Czy jest się czego obawiać?
Jeżeli nie umieszczamy wszystkiego jak leci, nie rozdajemy lajków zbyt hojnie, to powinniśmy czuć się bezpieczni. Jednak każdy może dowiedzieć się co lubimy, na jaką partię głosujemy, jakie mamy poglądy, na co wydajemy pieniądze, na jakim standardzie żyjemy, jakie mamy zwierzęta/dzieci/partnerów...

To są informacje prywatne. I w tej sferze powinny takie pozostać. Pamiętajmy, że to świadczy o nas, możemy byc potencjalnie świetnymi pracownikami, ale jeśli na swojej tablicy źle wyrażamy się o swoim poprzednim pracodawcy (lub co gorsza - o obecnym) to może nam zamknąć drzwi do kariery. Tak więc - publikujmy treści w portalach społecznościowych w sposób bardziej przemyślany - to się opłaci.


Kilka słów o SEO z drugiej strony barykady

Mam firmę, stronę www i co dalej? Czyli o tym jak wykorzystać internet w celach biznesowych. Przede wszystkim sprawdź jak radzi sobie konkurencja. Masz kilka opcji, można skorzystać ze wszystkich na raz, co powinno dać najlepszy efekt.

Po pierwsze - pozycjonowanie. Jeżeli działasz na rynku lokalnym i konkurencja nie zdążyła jeszcze docenić znaczenia wyszukiwarki Google, to nie powinno wyjść zbyt drogo. Jednak gdy słowa kluczowe mają wysoką konkurencyjność i zasięg ogólnopolski, to musisz uzbroić ię w cierpliwość bo pozycjonowanie trochę potrwa, i musisz szykować się na większy wydatek.


Metody promocji firmy w internecie

Pozycjonowanie z punktu widzenia pozycjonera to nie jest taka łatwa sprawa. Wielu właścicieli firm nie ogarnia, dlaczego nie ma błyskawicznym efektów, albo dlaczego to tyle kosztuje.

Trzeba zrozumieć jedną prostą rzecz - to, że SEO jest coraz bardziej powszechne i staje się czymś tak oczywistym dla firmy, jak posiadanie strony internetowej, ma to swoje plusy i minusy.


A może AdWords?

Po drugie - AdWords. To dobre uzupełnienie pozycjonowania, jeśli potrzebujesz efektów natychmiast i możesz ponieść większe koszty. Często obsługą kampanii zajmują się te same firmy, które oferują SEO.

Po trzecie - social media. Tu zakres może być różny, ponieważ zależy od branży. Fanpejdż na Facebooku można z powodzenie prowadzić samodzielnie, jednak jeżeli n ie masz do tego czasu, lub weny - zainwestuj w dobrego copywritera. Sam fanpejdż dobrze działa wizerunkowo, o bezpośrednie korzyści raczej ciężko.